Çağrı merkezinde hold ne demek?
Bir aramayı beklemeye almak için, “Müşteri Hizmetleri Menüsü”ndeki simgeye tıklayın veya teknik yardımları (kulaklık, telefondaki bekletme düğmesi) kullanarak geçerli aramayı beklemeye alın. Bekleme modunda, müşteri arka planda müzik duyar.
Müşteri temsilcisine verilen isimler nelerdir?
Bu bağlamda müşteri temsilcilerinin isimlerini ve kullanılan teknik terimleri bilmek sektördeki pozisyonu ve performansı etkileyen faktörlerdir. Müşteri temsilcisine atanan isimler ve prosedürler genel olarak şunlardır: inbound, outbound, warm call ve cold call olarak sıralanabilir: 1.
Çağrı merkezinde aux ne demek?
AUX çeşitli cihazlarda bulunan ek bir ses girişi veya çıkışıdır.
Çağrı merkezi elemanı nasıl konuşmalı?
1. Sesinizin yüksekliğine dikkat etmelisiniz; yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerginlik yaratır. 2. Konuşmanın duraklamalarında aklınıza güzel bir şey (yemek) geldiğinde “hmmmm” derseniz veya kısık sesle mırıldanırsanız ses tellerinizi korumuş olursunuz. 3. Sesin inceliğine ve yoğunluğuna dikkat edilmelidir.
Çağrı merkezinde acht ne demek?
Ortalama Çağrı İşleme Süresi (ACHT) Ortalama Sonlandırma Süresi (ACW)
FCR açılımı nedir?
Kanatlı hayvancılık sektöründe verimliliği değerlendirmek için en önemli kriterlerden biri FCR’dir. FCR, Yem Dönüşüm Oranı anlamına gelir. Türkçe’de “yem dönüşüm oranı” olarak çevrilebilir. Yem, kanatlı hayvancılık sektöründe çok önemlidir.
Çağrı merkezi ib ne demek?
Gelen çağrı merkezi, öncelikle gelen telefon görüşmelerini işleyen bir çağrı merkezi türüdür. Gelen çağrı merkezleri genellikle teknik destek, satış, müşteri hizmetleri ve randevu planlama gibi çok sayıda gelen müşteri araması alan şirketler tarafından kullanılır.
ACD nedir anlamı?
Otomatik Çağrı Dağıtımı, gelen çağrıları sistemdeki önceden tanımlanmış tanımlara göre en uygun şekilde ve en kısa sürede dağıtan bir yazılımdır. Birçok yerde basitçe ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı) olarak adlandırılır.
Inbound call ne demek?
Gelen, bir markanın veya işletme müşterisinin müşteri temsilcilerine ulaşmak için yaptığı çağrı türünü ifade eder ve kullanıcının müşteri hizmetleriyle yaptığı görüşmeyi tanımlar. Bankalar ve büyük şirketler bu arama yönteminden faydalanır.
Çağrı merkezi SL ne demek?
4) Hizmet seviyesi (SL) Çağrı merkezinizin hizmet seviyesi, kuyruktan gelen çağrıların bekleme süresi ile yanıt süresi arasındaki orandan hesaplanır. Bu, bir çağrı merkezinin en temel ölçümlerinden biridir.
Collection ne demek çağrı merkezi?
Tahsilat çağrıları, çağrı merkezlerinin satıştan sonra yapması gereken önemli çağrılardan biridir. Bu çağrı, müşteriye yaklaşan ödemeleri hatırlatmayı mümkün kılar. Bu yöntem, çağrı merkezi temsilcilerinin müşterilerin ödemelerini geciktirmesini önlemesini sağlar.
Line AUX ne demek?
Aux, genellikle çeşitli cihazlarda bulunan ve ekstra olarak sunulan bir ses girişi veya çıkışı olarak tanımlanabilir. Aux, genellikle USB girişi olmadığında kullanılır. Kullanıcıya birçok seçenekle AUX girişi ve çıkışı sunulur.
En iyi çağrı merkezi çalışanı nasıl olmalıdır?
Bir çağrı merkezi çalışanı müşteriyle özlü bir diyalog kurabilmelidir. Bu şekilde müşterinin ihtiyaçları mümkün olduğunca çabuk ve net bir şekilde belirlenebilir ve çözüm aşamasına hızla geçilebilir. Bu süreç ne kadar hızlı gerçekleşirse bir sonraki müşteriyi bekleme süresi de o kadar kısalır.
Alo merhaba size nasıl yardımcı olabilir?
Size nasıl yardımcı olabilirim?” Böyle bir cümle hem profesyonel hem de samimidir. Müşteri, konuşmanın hemen başında sorunundan şikayet ederse: “Merhaba Bay Alan, sorununuzu anlıyorum. Size yardımcı olmaya çalışacağım.” Karşınızdakine ilginizi aşağıdaki gibi bir ifadeyle gösterebilirsiniz:
Karşılama sözü nedir?
Karşılama mesajı, müşterileriniz size ilk kez mesaj attıklarında otomatik olarak iletilen özelleştirilebilir bir mesajdır. Karşılama mesajları, bir müşteriyle sohbetinizde 14 gün boyunca hiçbir aktivite olmaması ve müşterinin bu süreden sonra size mesaj göndermesi durumunda da gönderilir.
Hold almak ne demek?
Türkçe karşılığını genel olarak “tutmak, tutmak, saklamak, geri tutmak” gibi ifadelerde görmek mümkündür.
Çağrı merkezi OB ne demek?
Bir çağrı merkezi temsilcileri ekibinin olası veya mevcut müşterileri doğrudan aradığı bir olasılık arama biçimidir. Giden çağrı merkezlerinde, satış temsilcileri öncelikle olası müşterilere ulaşmak ve onları elde etmek için arama yaparlar.
AHT nasıl düşürülür?
Bir çağrı merkezinin ortalama işlem süresi, süreçlerde, teknolojide ve temsilci becerilerinde (eğitim) iyileştirmeler uygulanarak azaltılabilir. AHT’yi azaltmanın bir diğer yolu, temsilcilere (otomatik) bilgi iletimini optimize etmektir, örneğin ilişkili müşteri verilerinin sunumuyla biletler sunarak.
Acht nedir?
Prolaktin (süt salgılama hormonu), büyüme, TSH (tiroid hormonlarının üretimini sağlar) ve ACHT (adrenal bezini uyaran hormon) gibi önemli hormonların salgılanmasından sorumlu olan hipofiz bezi, iyi huylu kistlere maruz kalabilir. Hormonların düzgün çalışmasını engelleyen bu kitlelere hipofiz tümörleri denir.